Kindle版 イエズス・キリストの私生活と公生活 天文学データ

30%Off:「イエズス・キリストの私生活と公生活」「イエズスの王国」:本命は「祭日 祭日候補 祝日 祝日候補 年代順の一覧表」など。

英語版用:私の本 その④ 私の本は読むだけの価値があります。

 私の本 その④ 私の本は読むだけの価値があります。
 最上段に書きました。
 My book is worth reading.
    It is worth while to read my book.
 It is worthwhile to read my book.   

 英語のブログにこれらの例文を使用しました。
 When the date of birth of Jesus Christ comes to the question, nobody can find an easy solution. My opinion was different from other authors, and I managed to find out the correct date of birth of Jesus Christ.
 If I gave up the researching the date of birth of Jesus, I must not have solved the problem of the dates of birth of Holy Mother Mary, John the Baptist, and Jesus Christ.
 私は、日本語版にifという語法は殆ど使っていません。なぜならば、この世と来世はifの世界ではないからです。英語の例文集からの引用なので下の行でもifを使用しています。
 In my experiences, I noticed that if we understood these items, we will be able to decide the date of birth of Jesus Christ very easily, constantly, and reproducibly. And in studying the dates of The Diaries of the Gospels, Astronomy data, you must make constant use of data of the data of Astronomy.
 西暦2023年11月9日、私は、西暦28年7月4日(日)の日付の確認作業を終えました。
 昨日、英語版の2冊をAmazon.comにアップロードしました。