Kindle版 イエズス・キリストの私生活と公生活 天文学データ

30%Off:「イエズス・キリストの私生活と公生活」「イエズスの王国」:本命は「祭日 祭日候補 祝日 祝日候補 年代順の一覧表」など。

英語版用:St. Philip  その⑩ 聖人の本は好きです。だが、私の本が楽しい。

 St. Philip その⑩ 私は聖人の本は好きです。だが、私の本が楽しい。
 最上段に書きました。
 I meditated no less than seventy thousand hours.
 私は70000時間を黙想した。
 上記の例文は西暦2000年に書きました。
 西暦2022年8月、私の黙想時間は70000時間を既に超えました。
 西暦2023年10月31日、私は沢山黙想しました。
 下段に書きました。
 I like the books of Saint, but I enjoy my book paticular. 
 ブログ村のブログに聖人伝や聖人たちの言葉が書いてあるので私はそれらのブログを拝読しています。

 St. Philip その⑪~その⑬は割愛しました。
 次の項目は著作権です。
 私はそれらの例文集を駆使してキンドル英語版を書きました。
4. On August 15, 2000 A.D., it never occurred to me that I could decide the date of birth of Jesus Christ.
On August 15, 2000 A.D.: I publish the Japanese Edition which Title was「Jesus 私生活と公生活 永遠の命・本文編」.
Every day, I used to meditating on with my brain and my soul about these things, because it was worth trying at all events. Needless to say, in those days, I did not have the conception of the old solar calendar of the Jews, and I did not know about the date of birth of Jesus Christ yet. I wrote in my book frankly in Japanese, and I translated my Japanese into English.
“It is impossible for the whole world’s scholars to solve the correct date of birth of Jesus Christ.”




 St. Philipは福音書、特にヨハネ福音書の日付を40年間研究しました。